fredag 23. november 2012

Bølgen



Go helg med HAV i blikket !

13 kommentarer:

alp sa...

Preciosas imagenes. Un beso desde MURCIA.

Hilda R.B sa...

Nydelig, nydelig.
Hilda

Cinzia sa...

GREAT SHOTS!
Cinzia

Joop Zand sa...

looks like paintings.....very nice Liva.

Greetings, Joop

Anne sa...

Å hælle dussan så vakkert, nesten så en sitter her forran tastaturet og kjenner den friske sjølufta!!

Hærlig bearbeidet bilder. Ikke så glad i den blå fargen jeg faktisk, men dette var virkelig flott, sitter her å smiler jo :-)

God helg ønskes deg.

Monica S Engell sa...

Wow, hvilken fart og kraft i det første bildet,- enig med Anne, kjenner nesten sjølufta her jeg sitter!
Fin helg til deg:)

Giga sa...

Kocham morze i dziękuję za te cudowne zdjęcia. Pozdrawiam.
Jeg elsker havet, og jeg takker deg for disse fantastiske bildene. Hilsen.

havdronninga sa...

Wow... fantastisk...misunnelig... på det øverste. Ha en fin helg, kos deg, klem

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Det første bildet er noe av det råeste jeg har sett på en veldig god stund...det bilde krever stor veggplass!!

Begge to var bra men i det første har du virkelig fanget sjelen i båren og havet:))

Irén T. A. Færevaag sa...

Heftig motiv, spesielt det øverste, men naturkreftene kommer godt frem i begge. Flotte bilder!

Irene sa...

Hav i blikket, det skulle jeg gjerne ha hatt ... turen til sommerstedet i helga ble avlyst. Fristet ikke med bare tåke og regn. For å kunne sover over må en del ting vi har stablet inn stå ute og det er ikke kjekt å ta klissvåte ting inn for vinteren.

Dine landskapsmotiver er vel komponerte og skaper en lengsel. Ser virkelig frem til å komme tilbake til hav, bølger, strand og svaberg. Imens vet jeg hvor jeg skal "dra" for å få noen glimt.

Ha en fin ny uke!

Leonora sa...

Så vakkert, og for en perfekt timing på det øverste bildet! Jeg nyter, og som Irene så lengte jeg til våren så vi også kan åpne sommerstedet vårt :-)

Kathrine sa...

For noen flotte bølger! Sjøl har jeg ikke de strendene som du har,men er nede ved fjorden nesten hver dag. Ved naustene og bølgene, vind og vær. Syns det er så flott!

Og så artig av NG:)

http://nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.8862565

Kjempeartig:)